Комунальне підприємство «Муніципальний сервіс»
Рубіжанської міської ради Луганської області
НАКАЗ № 9
м. Рубіжне «_12_» лютого 2021р.
про затвердження розміру та порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є підприємство
Відповідно до ч.3 ст.21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» , Постанови КМУ «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» № 740 від 13.07.2011р.
НАКАЗУЮ:
2. Затвердити Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію до Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області у відповідності до Додатку 2;
3. Програмісту Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області розмістити вказаний наказ з додатками на офіційному сайті підприємства;
4. Головному бухгалтеру проводити розрахунок фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію до Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області на підставі службових записок виконавців запитів та надавати рахунки запитувачам інформації;
5. Інженерно-технічний склад (виконавців запиту) Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області ознайомити з цим наказом та з порядком відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію;
6. Зав. канцелярією ознайомити вищевказаних осіб з цим наказом під розпис.
7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор П.А. Подхватілін
Додаток №1
Затверджено
Наказ № 9
від 12.02.2021р.
Розмір
фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію розпорядником якої є Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області
Примітка: розмір прожиткового мінімуму працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.
Директор П.А. Подхватілін
Додаток №2
Затверджено
Наказ № 9
від 12.02.2021р.
Порядок
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію до Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області
Обчислення розміру відшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документів проводиться бухгалтерією Комунального підприємства «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області на підставі службової записки виконавця запиту.
Якщо обсяг запитуваної інформації, що потребує копіювання або друку документів, визначити неможливо з підстав, зазначених у частині четвертій статті 20 Закону, строк обчислення розміру відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, продовжується до двадцяти робочих днів, про що інформується листом запитувач інформації у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
Супровідний лист підписується директором підприємства із зазначенням обсягу запитуваних документів, копіювання або виготовлення яких потребує відшкодування фактичних витрат, порядку їх здійснення запитувачем інформації та підстав відмови у задоволенні запиту на інформацію, передбачених частиною першою статті 22 Закону.
Директор П.А. Подхватілін
Додаток
до Порядку відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
що надаються за запитами на інформацію
Рахунок №___________
на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
Надавач послуг (повне найменування надавача послуг): Комунальне підприємство «Муніципальний сервіс» Рубіжанської міської ради Луганської області
Рахунок № 173047950000026007053713733 АТ КБ «Приватбанк»
МФО 304795
Код за ЄДРПОУ 41990867
Місцезнаходження,
Телефон: Луганська область, м. Рубіжне, вул. 30 років Перемоги, 14В, 0660760160
Платник________________________________________________________________
Місце проживання,
місцезнаходження платника,
телефон_______________________________________________________________________________________________________________________________________
від «____» ____________20____року
Найменування |
Вартість виготовлення 1 арк. (без ПДВ), грн. |
Кількість аркушів, од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
|
|
|
Сума, що підлягає сплаті:________________________________________________
(сума словами)
Директор __________ _____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Головний бухгалтер
_________ ______________________
(підпис) (ініціали, прізвище)